Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

natural hair - beautiful curls

 ένα από αυτά που με χαρακτηρίζει...
 είναι οι άπειρες αλλαγές που έχω κάνει 
στο στυλ μου, στο μακιγιάζ, στα ρούχα
αλλά... και στα μαλλιά μου
κοντά, μακριά, καρέ, μισοξυρισμένα,  ίσια, ράστα
βαμμένα ότι θες...
 οι αλλαγές μου αρέσουν πολύ...!!!

ναι, ήμουν fashion victim
κάτι το οποίο πλέον έχω απορρίψει
ναι, παρακολουθώ τις τάσεις
αλλά δεν τις ακολουθώ όλες

 τον τελευταίο καιρό, έχω μια αδυναμία στην φυσικότητα...

άφησα τα μαλλιά μου στην ησυχία τους
φυσικά και με τις μπούκλες τους ;)


κάπως έτσι...!!!

 τα μαλλιά μας είναι αυτά που μας συμπληρώνουν 
όταν εμείς "στεκόμαστε" χωρίς τίποτα άλλο πάνω μας
   

είναι το Α και το Ω




http://rock4less.blogspot.gr/

 μια η σκέψη πάντα...
θηλυκότητα!!!

να είστε ο εαυτός σας και όχι αυτό που σας σερβίρουν τα περιοδικά
οι σχεδιαστές, τα κανάλια, τα μαγαζιά...
να μην είσαστε fashion victims

just...fancy to fashion~

and please...
live your curls natural 


natural hair - beautiful curls


















natural hair - beautiful curls




Slash - that HAIR!!!
 








kiss...fancy~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου