Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

50% 30% ...summer sales...ROSSIDIS stores !!!

 

STYLE IS KNOWING WHO YOU ARE, 
WHAT YOU WANT TO SAY, 
AND NOT GIVING A DAMN...


αυτή είναι η σημερινή μου ανακάλυψη...
και είναι δύο καταστήματα
ένα αντρικό και ένα γυναικείο
με το ίδιο γούστο...!!!
 

σσστ...
κάτι πήρε το αυτί μου, και...για Lacost Boutique
δείτε και μόνες σας



50% 30% ...summer sales !!!
Τηλέφωνο 2541 029494
Διεύθυνση email ROSSIDISSTORES@GMAIL.COM

 και...μιας και μίλησα περί γούστου
ρίξτε μια προσεκτική ματιά 
στο στήσιμο της βιτρίνας τους...
προσωπικά εντυπωσιάστηκα
και απο τον χώρο αλλά και απο....
...

φυσικά απο τα ρούχα

απο τα παπούτσια 

και απο τα αξεσουάρ

 
 δεν συμφωνείτε σε αυτό?


ROSSIDIS stores spring windows 2012 

εγώ θα σας δείξω αυτό το στήσιμο βιτρίνας
και εσείς ανακαλύψτε  τα υπόλοιπα... ;)
kiss...fancy~


1 σχόλιο:

  1. καλησπέρααααα, περίμενε να τελειώσω με κάτι έξοδα που έχω και να ψωνίσουμε παρέα...έχει email μια χαρά...πολύ μου άρεσε αυτός ο χώρος, με ενθουσίασε...!!! στις μάρκες που είδα, μου θύμισε ένα κατάστημα στην Χαλκίδα που ψώνιζα...ωραία...!!!

    φιλιά

    υγ που χάθηκες σήμερα? έχασες καφέ στην παραλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή