Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Golden Rose-Lonndessa... ;)

μα σας βλέπω τόσο καιρό, να δείχνεται προϊόντα.,
ε ζήλεψα κι εγώ
γι'αυτό, έπιασα την φωτογραφική μηχανή στα χέρια
και έβγαλα φωτογραφίες τα τελευταία μου αποκτήματα...
 που σε μερικά...ακόμα δεν έχω ανοίξει  τις συσκευασίες τους :)

είναι από την Goden Rose-Lontessa

 έχω δοκιμάσει τα πάντα από την συγκεκριμένη εταιρία..
τα είχα ανακαλύψει τυχαία σε μια αναζήτησή μου 
για οικονομικά καλλυντικά
και έπαθα πλάκα που σε αυτές τις τιμές βρήκα τέτοια ποιότητα ...
είμαι ευχαριστημένη εννοείτε, αν δεν ήμουν
 δεν θα σας έλεγα ότι τα φοράω...
θα έκανα μια απλή αναφορά στην εταιρία και μέχρι εκεί...

να τα...


είδα ότι τα χρησιμοποιείτε πολλές από εσάς...
οπότε είμαι σίγουρη ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου ;)

η φωτογραφία είναι μικρή
ας τα γράψω αναλυτικά...

1)ας ξεκινήσω με την μάσκαρα...είναι καινούρια σειρά
 και έχει τρεις επιλογές
  • μέγιστο όγκο-βαθύ μαύρο (πορτοκαλί)
  • τέλειο όγκο-ανασηκώνει-εντυπωσιακό αποτέλεσμα (κίτρινη)
  • δίνει όγκο-επιμηκύνει-τις κάνει γυρτές (φούξια)
η δική μου είναι η κίτρινη συσκευασία...αλλά θα πάρω και τις άλλες

εντυπώσεις θα συμπληρώσω το βράδυ
δικές μου και της παρέας μου
γιατί θα τα χρησιμοποιήσω για το βραδινό μου μακιγιάζ ;)

2)συνεχίζω με το βερνίκι...νέο προϊόν της Golden Rose και αυτό!

έχει πιο φαρδύ πινελάκι από τα άλλα
στεγνώνει γρήγορα
και απλώνεται πολύ εύκολα, 
τόσο που αυτή την στιγμή που σας γράφω
αυτό διακοσμεί τα νύχια μου...
έκανα μόνο ενα πέρασμα και είναι μια χαρά

έχει πάρα πολλά χρώματα
το δικό μου είναι το 12
 είναι φούξια <3

αλλά θα δοκιμάσω και τις άλλες αποχρώσεις ;)

με την Golden Rose δεν νιώθεις ότι πετάς τα λεφτά σου...
(ειδικά τέτοιες εποχές που άχρηστες σπατάλες δεν θέλει)
τα συστήνω ανεπιφύλακτα...είναι εξαιρετικά προϊόντα...!!!

3)πάμε στην σκιά?

Terracotta Eyeshadow

η υφή της είναι εξαιρετική
δίνει φωτεινό αποτέλεσμα 
και λάμψη...να κάτι που δεν ξέρετε για μένα
αν δω καλλυντικά, με στρασάκια γκλιτεράκια, κτλ τρελαίνομαι, 
μου αρέσουν :))

εννοείτε οτι την φοράω αυτή την στιγμή...χε χε όχι που θα μου γλύτωνε

4) τα κραγιόν μου...είναι κι αυτά νέο προϊόν !!!

είναι δειγματάκια και μου τα έκαναν δώρο :)

έχει τέσσερις αποχρώσεις
  • metallic 18
  • creamy 49
  • creamy 53
  • shimmering 75
σαν υφή είναι άψογα, 
αλλά θα σας πω το βράδυ ποιο με ενθουσίασε σαν απόχρωση...
αν και με την πρασινωπή απόχρωση σκιάς που έχω
πηγαίνουν όλα!!!


5) πέμπτο προϊόν είναι δύο κρεμούλες δειγματάκια που μου έδωσαν

η μια είναι για τα χέρια
και η άλλη για ...
τις τρελές πατουσίτσες μου~

είναι της Lapitak και ανυπομονώ να τις δοκιμάσω
μετά το μπάνιο μου, θα τις φορέσω

απ'οτι βλέπω, στα φυλλάδια που μου έδωσαν...
έχουν βιταμίνη Ε
και έχουν μεταξένια υφή...
θα σας πω το βράδυ

***

αυτές είναι οι επιλογές μου
 stay tuned... για εντυπώσεις...!!!




kiss...fancy~

=========================
παρασκευή βράδυ
μία μέρα μετά την ανάρτηση
 
οι εντυπώσεις μου...

1)η μάσκαρα κάνει αυτό ακριβώς που υπόσχεται!!!
έδωσε τέλειο όγκο, ανασήκωσε τις βλεφαρίδες μου 
και χάρισε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα...
έμεινα τελείως ευχαριστημένη!!!

2) το βερνίκι δεν έχει την παραμικρή φθορά 
και είναι σαν φρεσκοβαμμένα τα νύχια μου!!!
έμεινα τελείως ευχαριστημένη!!!

3)με την σκιά, είχα μια ελαφριά γυαλάδα στα μάτια μου
και είχε πάρα πολύ διάρκεια!!!
έμεινα τελείως ευχαριστημένη!!!

4)στα κραγιόν έκανα μια μίξη χρωμάτων
 και έβγαλα ένα δικό μου χρώμα... 
αν και συνηθίζω να τρώω το κραγιόν μου, αυτό άντεξε!!!
έμεινα τελείως ευχαριστημένη!!!

5)οι κρεμούλες άψογες, απορροφήθηκαν τελείως
και έδωσαν μια βελούδινη υφή στο δέρμα μου!!!
έμεινε τελείως ευχαριστημένος ο σύντροφός μου...
γιατί μου τα χάιδευε όλο το βράδυ χεχε!!!
 


kiss...fancy~

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο ποστ και τα προϊόντα φαίνονται ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το βερνίκι ακόμα δεν έχει φθαρεί, 13 Αυγούστου σήμερα και είναι μια χαρά! :)
      kiss...fancy~

      Διαγραφή