Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

U-shop...sexy lingeries

Γιατί πάνω απ'όλα είμαστε γυναίκες...
και μας αρέσουν τα ωραία εσώρουχα!!!


Δεν ξέρω εσείς τι κάνετε και πως αγοράζετε πονηρά εσώρουχα
και ότι άλλο έχει σχέση με την εσωτερική σας εμφάνιση
εγώ πάντως τις περισσότερες αγορές μου τις κάνω μέσω ίντερνετ
αποφεύγοντας έτσι το πολύωρο και κουραστικό περπάτημα
φυσικά μιλάω για όταν ψωνίζω μόνη...
ok όταν είμαι με τις φίλες μου εννοείτε ότι τα ψώνια μου συνδυάζονται 
με άπειρες ώρες περπατήματος... 
ξέρετε πως είναι αυτά
επιδρομή στα μαγαζιά
γέλια και πειράγματα μεταξύ μας
και ζεστός λαχταριστός καφές 
στα πιο in coffe shops...
έχουμε και μια μανία όλες μας με τον καλό καφέ
αλλά αυτά θα σας τα πω στο fancy by the flame 
****************

μμμ...έτσι νομίζετε ότι θα σας μιλάω γλυκά μου?????
αυτά που μάθατε ...να τα ξεχάσετε ;)
βαρέθηκα να βλέπω τόσα χρόνια περιοδικά 
που μυρίζουν ναφθαλίνη
να μας μιλάνε λες και δίνουν βιογραφικό για δουλειά...

αλλά ας μπω στο θέμα...

ΣΗΜΕΡΑ αγόρασα μια διχτυωτή φόρμα
σκέφτηκα  να προλάβω να σας το πω 
πριν χτυπήσει το κουδούνι το αίσθημα...
ε μα....για ποιόν άλλο θα αγόραζα κάτι τόσο sexy?

την πήρα μόνο 18,00 €
είπαμε όποιος ψάχνει βρίσκει...


Κάντε κλικ εδώ

μμμ μήνυμα από το αίσθημα :)
δεν σας γράφω άλλα
ρίξτε μια ματιά μόνες σας και...καλές αγορές ;) 

.....kiss















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου